Sprioc 2: Tinreamh
|
LÁIDREACHTAÍ A AITNÍODH SAN FHÉINMHEASTÓIR-EACHT DEIRIDH
|
- Labhrann Tréadchúramóirí nó/agus Cinn Bhliana le daltaí nuair a aithnítear patrún asláithreachais ann.
- Cuireann an rúnaí téacs abhaile go laethúil ag 9.30 ag tabhairt le fios go bhfuil dalta as láthair an mhaidin sin agus nach bhfuil sin mínithe.
- Pléann Ceann Bliana na chéad bhliana an tábhacht a bhaineann le freastal sásúil le tuismitheoirí ag cruinniú eolais thuismitheoirí na chéad bhliana luath sa bhliain.
- Polasaí nua faofa
|
RÉIMSÍ A BHFUIL FEABHAS DE DHÍTH
A AITNÍODH SAN FHÉINMHEASTÓIR-EACHT DEIRIDH
|
- Mionlach daltaí ag dul ar laethanta saoire le linn am scoile
- Níos mó tinnis thart (tinneas tromchúiseach go minic)
- Níos mó imní agus struis i measc an phobal daltaí
- Scéal ón Fheidhmeannacht na Seirbhíse Sláinte roinnt uaireanta le linn na bliana chun daltaí a chur ar an eolas má bhí teocht, fiabhras nó casacht orthu, iad fanacht sa bhaile
- Plé níos cuimsithí le tuismitheoirí ar an ábhar seo de dhíth
|
SPRIOCANNA FEABHSAITHE
|
- Leibhéal freastail na ndaltaí a ardú chun leanúnachas na foghlama a threisiú.
- Leibheál feasachta a ardú sa phobal scoile i gcoitinne faoi fhreastal sásúil scoile.
- Gaol níos fearr a chothú le tuismitheoirí sa dóigh go mbeidh siad ag comhoibriú linn ar an ábhar seo.
- Tabhairt ar thuismitheoirí a bheith níos rannpháirtí i bhfreastal sásúil a gcuid páistí
|
DIMINSEAN
|
- Ceannaireacht agus bainistíocht
|
RÉIMSE
|
- Ceannaireacht ar fhorbairt na scoile
|
CAIGHDEÁIN
|
- A bheith i gceannas ar rannpháirtíocht na scoile i bpróiseas leanúnach féinmheastóireachta
|
RÁITIS AR CHLEACHTAS ÉIFEACHTACH
|
- Aithníonn an príomhoide, an príomhoide tánaisteach (na príomhoidí tánaisteacha) agus ceannairí eile sa scoil gur cuid ríthábhachtach dá ról ná pleanáil ghíomhaíochta le haghaidh feabhsúcháin a threorú agus a bhainistiú. Tá siad ag obair lena chinntiú go gcuirtear pleananna feabhsúcháin i ngníomh ar bhonn scoile uile.
|
GNÍOMHAÍOCHTAÍ LE DÉANAMH CHUN NA SPRIOCANNA A BHAINT AMACH
|
- Comhordaitheoir faoi leith tinrimh a cheapadh chun plé le tuismitheoirí agus le daltaí.
- Litir a chur chuig tuismitheoirí luath sa scoilbhliain ag cur béime ar fhreastal sásúil agus ag míniú a thábhacht.
- Cur i láthair cumhachtphointí a réiteach agus a chur faoi bhráid na scoláirí
- Leibheál tinrimh a lua le tuismitheoirí ag cruinnithe tuismitheoirí agus sna tuairiscí ag dul abhaile chun béim a chur ar an cheangal leis an fhoghlaim.
- Glaoch a chur abhaile má bhíonn daltaí as láthair trí lá i ndiaidh a chéile
- Béim a chur ar thábhacht tinrimh ag gach seisiún eolais tuismitheoirí eg. an tSraith Shóisearach (2 bl) Idirbhliain (3 bl), roghnú ábhair Ardteiste (4ú bl)
- Tuismitheoirí freagrach as cultúir a neartú go dtagann a gcuid páistí ar scoil gach lá agus go bhfuil tuismitheoirí freagrach as míniúchán sásúil a thabhairt ar asláithreachas agus ar dhrochhoncúlacht don scoil
- Luach saothair mar theastas nó litir a bhronnadh ar scoláire le sárfhreastal níos minice sa bhliain
|
CÉ ATÁ FREAGRACH
|
- Príomhoide
- Bainistíocht
- Tréadchúramóirí
- Múinteoirí Ranga agus lucht na hoifige
- Cinn Bhliana
- Na múinteoirí a chuireann seisiúin eolais faoi bhráid tuismitheoirí
- Na tuismitheoirí
- Tréadchúramóirí, Oifigeach Tinrimh agus lucht na hoifige
|
FRÁMA AMA DO GHNÍOMHÚ
|
2023-26
|
CRITÉIR RATHA
|
- Na daltaí a speagadh agus a chur ag machnamh faoi ról na Gaeilge ina saol ag súil leis go mbeidh níos mó fonn orthu í a labhairt – suirbhe eile a chur orthu
- Go ndéanfadh na daltaí sealbhú ar fhrasaí coitianta Gaeilge chun iad a bheith compordach ag caint i suímh neamhfhoirmeálta
- Go labhrófar níos mó Gaeilge i dtimpeallacht na scoile.
|