Plean Feabhsúcháin Choláiste Oiriall
Tacaíocht Foghlama An tSraith Shóisearach Nua
2019-2020
Tacaíocht Foghlama
Achoimre ar conclúidí ón tuairisc FMS 2019-2020 |
· Úsáideann múinteoirí straitéisí éagsúla chun freastal ar scoláirí cumasach agus scoláirí a mbíonn cabhair breise de dhíth orthu. · Tá formhór na múinteoirí ag baint úsáide as na straitéisí chéanna ach thig feabhas a a dhéanamh anseo ionas go mbeidh gach múinteoirí ag dhéanamh difreálú éifeachtach sa seomra ranga. · Usáidtear roghanna measúnaithe éagsúla rud a chuidíonn le scoláirí agus múinteoirí tomhas a dhéanamh ar foghlaim na scoláire agus réimsí le feabhsú. |
|
Spriocanna ag éirí as na tuairisc FMS 2019-2020 |
· Aiseolas a úsáideann na múinteoirí a bheith leanúnach trasna gach ábhar · Líon na múinteoirí atá ag úsáid difreálú sa seomra ranga ar bhonn rialta a ardú. · Straitéisí difreálaithe na múinteoirí a roinnt le múinteoirí eile go digiteach. |
|
Gníomhaíochtaí le déanamh chun na spriocanna a bhaint amach |
Gníomh |
Cé atá i gceannas ar an sprioc a bhaint amach? |
· Cód litreachta a cur le chéile, a aithníonn lageachtaí nó míchruinneas i scríbhneoireacht na ndaltaí, a bheadh úsáideach chun aiseolas leanúnach a tabhairt do scoláirí. · Chun freastal go sásúil ar dhifreálú sa seomra ranga, tá sé molta go mbeidh múinteoirí i dteagmháil leis an roinn tacaíocht foghlama faoi na scoláirí atá faoina gcúram agus na stráitéisí is fearr don scoláire sin. · Straitéistí difreálaithe na múinteoirí a roinnt: cainéal a chruthú ar Teams a ligeann do mhúinteoirí acmhainní a roinnt |
Fiona Ní Pheatáin, na múinteoirí ar fad
Denise, na múinteoirí ar fad
Fiona Ní Pheatáin, na múinteoirí ar fad |
|
Critéir ratha |
Ceistneoir a chur ar mhúinteoirí, scolairí agus tuismitheoirí arís ag deireadh na bliana. |
|
Dáta athbhreithniú |
Bealtain e 2021 |
An Sraith Shóisearach Nua
Achoimre ar conclúidí ón tuairisc FMS 2019-2020 |
· Níl múinteoirí ag iarraidh MRB1 a dhéanamh i mí Méan Fómhair, Nollaig nó Feabhra. · Chomh maith le sin, níl Méan Fómhair nó Bealtaine oiriúnach ach oiread do MRB 2. · Is iad mí na Samhna agus mí Márta na míonna is coitianta chun na MRBanna a dhéanamh. · Mothaíonn múinteoirí go bhfuil bearna fós i ról na folláine, rud atá lárnach sa SSN |
|
Spriocanna ag éirí as na tuairisc FMS 2019-2020 |
· Feilire a chur le chéile ionas go mbeidh gach MRB curtha isteach go sásúil ar an fhéilire scoile gan barraíocht brú ar scoláirí. · Structúr an dtréadchuramóirí a feabhsú. · Scileanna éifeachtacha a fhorbairt ar nós, staidéar, deileail le strús, cairde agus brú. |
|
Gníomhaíochtaí le déanamh chun na spriocanna a bhaint amach |
Gníomh |
Cé atá i gceannas ar an sprioc a bhaint amach? |
· Féilire MRB1 Agus MRB2 sna hábhair cuí a chur le chéile.
· Rang oide no treadchuramóir a bheith ag na daltaí go seachtainúil. Tugann seo deis do na daltaí rudaí a phlé leis an treadchuramóir agus leis na daltaí eile sa rang agus sos a glacadh ón acadúlacht.
· Ceardlanna scileanna stáidear a éagrú do daltaí an darna agus an tríú bhliain le cuidiú dóibh staidéar éifeacht a dhéanamh.
· Ceardlanna a eagrú a mhúineann leideanna agus teicnící tábhachtacha dóibh faoi chaint phoiblí. Cabhróidh seo leo leis na MRBanna agus forbróidh sé féinmhuinín iontu féin.
|
Brendan/Annette (le cuidiú ó na múinteoirí Na múinteoirí ar fad
Brendan/Annette/Cinn Bliana
Brendan/Annette/Cinn Bliana |
|
Critéir ratha |
Ceistneoir a chur ar mhúinteoirí, scolairí agus tuismitheoirí arís ag deireadh na bliana. |
|
Dáta athbhreithniú |
Bealtaine 2021 |